Jest już podsumowanie pierwszego półrocza 2010 w zyskach reklamy internetowej! Wszystko wskazuje na to, że kryzys, który e-reklamę jedynie musnął jest już daleko z tyłu.
Właśnie zakończył się festiwal "Mrożek na XXI wiek". W czwartek rozpoczął się w Warszawie, a w sobotę przeniósł się na krakowski rynek. Okazja do świętowania była podwójna.
Diaspora to poważny gracz na arenie social media. Zapowiada się jako duże zagrożenie dla Facebooka. Dotychczas była w stanie projektów teraz przygotowuje się do mocnego startu.
Jak donoszą statystyki w minionym roku polskie kina odwiedziło "aż" 38 milionów amatorów tej świetnej rozrywki. W tym samym czasie Europejczycy zasiedli przed ekranem nawet ... pięć razy częściej!
Irlandia przeżywała ogromny wzrost gospodarczy w latach 1997-2007. Później wraz ze światowym kryzysem finansowym dobra passa się skończyła. Teraz tamtejsza branża turystyczna umiera.