|
|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Wąsowo
Losowe firmy:
Morenowa 33, 62-040
Puszczykowo, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 618983780
- Tel2: 618983781
- Fax: +48618983790
Opis firmy: Puszczykowo powiększyło swoją bazę noclegową. Nowo otwarty hotel w pobliżu istniejącego już obiektu SPA ma poprawić komfort klientów.
Paczkowskiego 2, 62-200
Gniezno, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 614282375
- Tel2: 614253343
- Fax: 0048 61 4253343
Opis firmy: Nasz obiekt to jedyny w swoim rodzaju hotel w Gnieźnie usytuowany na skarpie, w pobliżu jeziora, z dala od śródmiejskiego zgiełku dla wszystkich szukających ciszy i spokoju.
Russów 73a, 62-817
Russów, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 627691933
- Tel2: 504047742
- Fax: 0627691933
Opis firmy: Hotel Rusałka to nowoczesny obiekt hotelarski położony w okolicy Kalisza przy ważnym szlaku komunikacyjnym Kalisz - Konin. Dogodna lokalizacja pozwala na szybkie dotarcie do centrum miasta.
Artykuły:
07-12-2010 15:19
Komputer dla dziecka – jak go wybrać?
Jeśli planujesz pod choinkę podarować dziecku komputer, albo laptopa - dobrze przemyśl to, jak zabezpieczyć ten sprzęt przed maluchem i jak sprawić, by dziecko mogło z niego bezpiecznie korzystać.
29-10-2010 11:07
Dzieci słyszą coraz gorzej
Na ulicy coraz trudniej dostrzec nastolatka, który porusza się bez słuchawek na uszach. Zjawisko jest tak powszechne, że zyskało już nazwę pokolenia mp3.
19-11-2010 10:29
Europeana - internetowa biblioteka
Europejska biblioteka cyfrowa została uruchomiona w 2008 roku. W momencie startu udostępniała 2 miliony dzieł. Obecnie liczba ta jest siedmiokrotnie większa.
01-07-2010 11:14
Prowadziłeś pod wpływem? Już nigdy nie będziesz
Od 1 lipca 2010 roku kierowcy prowadzący samochód pod wpływem alkoholu lub narkotyków mają się czego obawiać. Konsekwencje ich bezmyślnego zachowania będą od teraz poważniejsze.
26-11-2010 14:52
Reklama product placement – jak się na niej nie przejechać?
Reklama product placement z każdym nowym rokiem zyskuje. Odbiorcy, zmęczeni blokami reklamowymi przestają zwracać na nie uwagę, dlatego product placement w filmach i relacjach TV nabiera nowej mocy.


