Źródło danych: Promocja Twojej Firmy

Operatorzy telekomunikacyjni będą tracić klientów

Operatorzy telekomunikacyjni będą tracić klientów

Podwyżki VAT, które zaczną obwiązywać od nowego roku, mogą sprawić, że operatorzy telekomunikacyjni będą tracić klientów. Ci zgodnie z prawem będą upoważnieni do wcześniejszego rozwiązania umowy.

Prawo mówi, że o każdej podwyżce cen świadczonych usług firmy telekomunikacyjne muszą poinformować swoich klientów kierując do nich specjalne pismo. Abonenci będą mogli zaakceptować nowe warunki lub się na nie zgodzić. A to dla nich bardzo korzystna sytuacja. Podwyżka VAT o 1 proc. w rzeczywistości nie podniesie w sposób bardzo odczuwalny cen usług. Klienci będą mogli jednak zgodnie z przepisami rozwiązać umowę nawet długoterminową bez ponoszenia konsekwencji finansowych wynikających z wcześniejszego odstąpienia od umowy.

To dobra wiadomość szczególnie dla tych, którzy podpisali zobowiązania na kilka lat na niekorzystnych warunkach. Od 2011 roku będą mogli zerwać współpracę z danym operatorem i przenieść się do innego, który zaproponuje im lepszą ofertę. Możemy się więc spodziewać sporych migracji na rynku telekomunikacyjnym.