|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Ostrowin
Losowe firmy:
Słoneczna, 82-300
Elbląg, województwo warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
- Tel. 0000000000
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: FIRMA USŁUGOWA "Pozamiatane.org" Michał Czajkowski Oferuje profesjonalne pranie i czyszczenie: PRANIE DYWANÓW, WYKŁADZIN PRANIE TAPICERKI SAMOCHODU IMPREGNACJA MYCIE I CZYSZCZENIE: OKIEN PO(...)
Astronomów 25m27, 11-100
Lidzbark Warmiński, województwo warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
- Tel. 604643835
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Firma oferuje usługi w zakresie: dezynfekcja pomieszczeń (po zmarłych, zalaniu itp) - dezynfekcja obiektów kwaterunkowych (pokoje, pomieszczenia, meble i inne) - odkażanie pomieszczeń, środków(...)
Zamenhoffa 13/32, 10-280
Olsztyn, województwo warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
- Tel. 793599619
- Tel2: 697550506
- Fax:
Opis firmy: Niespecjalistyczne Sprzątanie Budynków I Obiektów Przemysłowych -sprzątanie biur -lokali i obiektów użytkowych -kamienic i bloków -domów i mieszkań -czyszczenie po remontach Przejmujemy(...)
Artykuły:
20-05-2010 12:30
Producenci leków mówią "Nie!" kolejnemu podatkowi

Opodatkowanie jest słowem, które w każdym człowieku budzi pewne niezbyt przyjemne odczucia. Nie dziwi więc zdecydowane NIE w protestach producentów leków przeciwko dodatkowemu podatkowi.
17-06-2010 16:15
Najnowsze dane o płacach w Polsce

Główny Urząd Statystyczny podał do publicznej wiadomości najnowsze informacje dotyczące wynagrodzenia pracowników w ostatnich miesiącach. Trudno ocenić czy jest lepiej czy gorzej...
30-08-2010 10:31
Cinema City w czołówce kinowych operatorów

Filmy 3D zaczynają przynosić kinom wielkie pieniądze. Cinema City – lider w Polsce, Europie Wschodniej i Izraelu zyskał netto o 26,6% więcej niż w ubiegłym roku!
20-09-2010 14:52
Na ePUAP sprawdzisz, czy samochód nie był kradziony

Kupujący używane auto zadają sobie pytanie: jak sprawdzić, czy samochód nie był ukradziony? Udostępnione jest rozwiązanie, dzięki któremu możemy to zrobić online.
07-12-2010 12:23
Celebryta w reklamie

Specjalistom od marketingu często wydaje się, że wystarczy umieścić w reklamie znaną osobistość medialną, a sukces jest gwarantowany. Jednak nie zawsze tak jest.