|
|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Kopanino
Losowe firmy:
Chrobrego 21, 85-047
Bydgoszcz, województwo kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 510233931
- Tel2: 523229586
- Fax: 523229586
Opis firmy: Projektujemy i wykonujemy linie technologiczne oraz urządzenia dla przemysłu owocowo-warzywnego i przetwórczego juz od 30 lat.
Oświęcimska 2, 85-329
Bydgoszcz, województwo kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 510233931
- Tel2: 523797328
- Fax:
Opis firmy: Prowadzimy działalność w zakresie konstrukcji oraz budowy maszyn spożywczych. Proponujemy Państwu szeroką ofertę maszyn i urządzeń do przemysłu spożywczego i chemicznego: dozowniki, transportery.
Marii Skłodowskiej-Curie 73, 87-100
Toruń, województwo kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 566562918
- Tel2: 692442901
- Fax: +48 56 656 25 06
Opis firmy: Wykonawstwo i regeneracja części maszyn i urządzeń. Pełen zakres obróbki skrawaniem. Obróbka cieplna, cieplno-chemiczna oraz azotowanie jonowe. Wykonawstwo konstrukcji spawanych.
Artykuły:
01-12-2010 12:22
Polskie Ośrodki Informacji Turystycznej - nie sprawdzają się?
Choć pracownicy POIT bardzo starają się o dobre promowanie Polski to syndrom BB – ograniczony budżet i szalona biurokracja, skutecznie utrudnia im działania. Jak promowana jest polska turystyka?
29-09-2010 09:18
Gollob króluje na żużlu – nareszcie!
Miniony weekend dostarczył fanom Tomasza Golloba niepowtarzalnych emocji i pięknego finału! Już w sobotę stało się jasne, że Gollob został nowym mistrzem świata tego sportu.
24-06-2010 08:56
Erasmus zwiększa szanse na studia zagraniczne
Erasmus to unijny program edukacyjny, który umożliwia studentom naukę za granicą. W roku akademickim 2008/2009 liczba wyjazdów na studia była rekordowo wysoka.
20-09-2010 14:52
Na ePUAP sprawdzisz, czy samochód nie był kradziony
Kupujący używane auto zadają sobie pytanie: jak sprawdzić, czy samochód nie był ukradziony? Udostępnione jest rozwiązanie, dzięki któremu możemy to zrobić online.
26-11-2010 14:52
Reklama product placement – jak się na niej nie przejechać?
Reklama product placement z każdym nowym rokiem zyskuje. Odbiorcy, zmęczeni blokami reklamowymi przestają zwracać na nie uwagę, dlatego product placement w filmach i relacjach TV nabiera nowej mocy.


