|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Żórawki
Losowe firmy:
Dzielnicowa 49, 71-743
Szczecin, województwo zachodniopomorskie
- Kontakt:
- Tel. 603630849
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Domy jednorodzinne, domy wielorodzinne, domy o wysokim standardzie, wille, baseny, oczka wodne - Szczecin i okolice ! Podstawową działalnością firmy jest budownictwo jednorodzinne od domów o(...)
Al. Monte Cassino 6, 75-412
Koszalin, województwo zachodniopomorskie
- Kontakt:
- Tel. 943163065
- Tel2:
- Fax: 943163065
Opis firmy: Przedsiębiorstwo Budowlane BUDOPLEX jest firmą prywatną z Koszalina działającą na rynku od 1996r. Wszystkie usługi firmy są objęte ubezpieczeniem OC działalności gospodarczej.
E.Plater 14/1, 78-400
Szczecinek, województwo zachodniopomorskie
- Kontakt:
- Tel. 604079607
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Oferujemy usługi w zakresie: * kompleksowa adaptacja poddaszy i strychów * ocieplenie wewnętrzne * montaż ścian działowych i sufitów podwieszanych z oświetleniem halogenowym * ścianki k+g *(...)
Artykuły:
22-09-2010 09:59
Ekspansja Google Docs

Podczas ostatniej konferencji Google Atmosphere firma ujawniła swoje plany co do Google Docs. Aplikacja ma być udostępniona użytkownikom iPadów oraz tabletów opartych na Androidzie.
05-07-2010 08:49
Kobiety i showbusiness - i kto tu rządzi?

Podobno światem od zawsze rządzili mężczyźni, przynajmniej tak do tej pory wszyscy myśleli. Jednak teraz wszystko się zmienia - kobiety systematycznie przejmują władze m.in. w mediach!
25-08-2010 12:36
Nissan Juke - szałowy crossover

Nissan Juke to przykład na to, że nawet dosyć wymyślne modele koncepcyjne mogą stać się inspiracją dla seryjnie produkowanego auta. Pierwowzorem był model Quazana zaprezentowany w 2009 roku w Genewie.
21-05-2010 10:28
VIII Podlaski Festiwal Nauki i Sztuki

"Jedność w różnorodności" - to wyjątkowe, przewodnie hasło VIII-ego Podlaskiego Festiwalu Nauki i Sztuki, który rozpocznie się już 17 maja w Białymstoku. Warto to zobaczyć i posłuchać na żywo!
04-11-2010 11:35
BMW z napędem na przód

Marka to nie tylko znaczek. To także rozbudowany przekaz marketingowy, wsparty tradycją i historią. Często generuje większość sprzedaży. BMW narusza swoje korzenie i zapowiada auto z napędem na przód.