Opis firmy: Prowadzimy sprzedaż dla odbiorców hurtowych i detalicznych. Zachęcamy szczególnie do kontaktu bezpośredniego z naszymi składami drzewnymi w Gdańsku, Gdyni i Tczewie, a także z doradcami,(...)
Opis firmy: Jesteśmy firmą oferującą wszelkiego rodzaju usługi stolarskie, takie jak: wykonywanie mebli pokojowych, kuchennych, przedpokojowych i innych drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, schodów do(...)
Opis firmy: Nasza firma istnieje od 1996r. Zajmujemy się produkcją samochodów drewnianych . Na oferowanych produktach wykonujemy nadruki sitodrukiem co pozwala na użycie ich w celach reklamowych cieszących(...)
Artykuły:
30-06-2010 15:25
Marketing szeptany - jest o nim głośno
Wraz z upowszechnieniem się internetu nadszedł zmierzch tradycyjnej reklamy. Nie chcemy natrętnego przekazu. Stąd rosnąca popularność zyskiwana przez marketing szeptany.
Lekki styl, sporo humoru i niesamowite pytania. Szymon Hołownia w swojej książce, która ma być biografią Boga pyta „Czy Bóg lubi krew?”. Trudne pytania i ciekawa propozycja do poczytania na wieczór.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego chce, by uczelnie zbierały informacje o swoich absolwentach. Miałoby to dać obraz rynku pracy, skuteczności kształcenia oraz sytuacji zawodowej absolwentów.