|
|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Wola Łagowska
Losowe firmy:
Grabowa 4 obręb Św. Katarzyny, 26-010
Bodzentyn, województwo świętokrzyskie
- Kontakt:
- Tel. 664715286
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: DOM U STÓP ŁYSICY W GÓRACH ŚWIĘTOKRZYSKICH W DOLINIE WILKOWSKIEJ. Miejscowość -Grabowa 4 obręb Św.Katarzyny .gm.Bodzentyn.woj.Kieleckie.. 5 pokoi 1-4 osobowe. łącznie 22 miejsca.Pojedynczych-12 miejsc.
Cicha 6, 27-600
Sandomierz, województwo świętokrzyskie
- Kontakt:
- Tel. 662015282
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Spokojna okolica, w pobliżu łąki, restauracje. Odległości do poszczególnych miejsc: Starówka- 1500 metrów sklep- 50 metrów Wisła- 300 metrów Serdecznie zapraszamy nad Wisłę.
Skrajna 3, 25-650
Kielce, województwo świętokrzyskie
- Kontakt:
- Tel. 607250024
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: - Obiekt położony jest 10 minut od centrum miasta, dworca PKP i PKS - 2000m od obiektu mieszczą się pawilony Targów Kielce. - Obiekt może służyć jako baza wypadowa dla turystów i narciarzy.
Artykuły:
06-07-2010 09:56
Żywność organiczna - co podpowiada instynkt
W ostatnich latach na fali wzrostu świadomości ekologicznej furorę robi żywność organiczna. Jest ona wytwarzana metodami, które uznano za bardziej ekologiczne.
30-08-2010 10:31
Cinema City w czołówce kinowych operatorów
Filmy 3D zaczynają przynosić kinom wielkie pieniądze. Cinema City – lider w Polsce, Europie Wschodniej i Izraelu zyskał netto o 26,6% więcej niż w ubiegłym roku!
30-09-2010 09:23
Pomoce dydaktyczne z internetu i ich wartość
Choć uczniowie od lat korzystają z internetu jako pomocy edukacyjnej, a nauczyciele od lat na to narzekają – sami również szukają tu wiadomości. Czy jednak zawsze są one nieomylne?
21-05-2010 12:08
Bunt samochodów
Współczesne samochody są nafaszerowane elektroniką. Minęły czasy złotych rączek. Teraz precyzyjna aparatura wymaga precyzyjnych narzędzi. Rosną koszty. A to wszystko w imię bezpieczeństwa.
16-09-2010 13:19
Wynagrodzenie minimalne wyższe o 2011 roku
Co roku ustalana jest nowa stawka wynagrodzenia minimalnego brutto. Trójstronna Komisja do spraw Sołeczno-Gospodarczych zadecydowała, że od nowego roku wrośnie ona do 1408 zł brutto.


