|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Waćmierek
Losowe firmy:
Kaliska 40, 78-425
Kaliska, województwo zachodniopomorskie
- Kontakt:
- Tel. 724509423
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Jesteśmy firmą z wieloletnim stażem. Na początku chciałbym zaprosić wszystkich państwa do kontaktu z nami.
Sitowie 15, 80-716
Gdańsk, województwo pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 664776911
- Tel2: 660405830
- Fax: +48 058 6838889
Opis firmy: Podstawową działalnością Firmy POLMAR jest wykańczanie oraz adaptacja wnętrz. Naszą specjalnością są zabudowy i konstrukcje z płyt GK ,szpachlowanie ,malowanie,sufity podwieszane,układanie(...)
Poznańska 16/43, 84-230
Rumia, województwo pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 602645524
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Jesteśmy firmą która świadczy profesjonalne usługi remontowo- wykończeniowe na terenie Trójmiasta i okolic. Głównie stawiamy na jakość i estetyczność wykonywanych prac.
Artykuły:
18-11-2010 08:59
Jest już dobry podręcznik do nauczania etyki w szkołach!

Książka „Etyka dla myślących” profesor Magdaleny Środy czeka na akceptację Ministerstwa Edukacji Narodowej i być może już wkrótce będzie pierwszym, dobrym podręcznikiem do nauki etyki w szkołach.
17-11-2010 12:50
Superwirus dotarł do Europy

Indie, Brazylia, Stany Zjednoczone i cała Europa - to obszary zainfekowane nowym, wykrytym w 2008 roku wirusem. Sprawa jest poważna, bo mamy do czynienia z wyjątkowo odpornym drobnoustrojem.
05-07-2010 15:04
Czego boi się FIFA? Uparte sędziowanie bez analizy video!

Mistrzostwa Świata w Republice Południowej Afryki przynoszą nie tylko emocje zgromadzone wokół samej piłki, ale i technologii, które powinny pomagać popełniającym błędy sędziom.
12-10-2010 08:25
Na Targi Dobrych Praktyk CSR przynieś elektrośmieci (informacja prasowa)

Przyjdź na Targi Dobrych Praktyk CSR i weź ze sobą elektrośmieci!Społeczna odpowiedzialność dotyczy nie tylko przedsiębiorstw, ale każdy z nas może działać odpowiedzialnie w stosunku do środowiska, w
04-11-2010 11:35
BMW z napędem na przód

Marka to nie tylko znaczek. To także rozbudowany przekaz marketingowy, wsparty tradycją i historią. Często generuje większość sprzedaży. BMW narusza swoje korzenie i zapowiada auto z napędem na przód.