|
|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Uciechów
Losowe firmy:
myśliborska 5, 59-400
Jawor, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 600592808
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Studio Kominków FOLTO - Kominki Wrocław, wkłady kominkowe. Producent kominków. Profesjonalny montaż kominków. Kominki dla wymagających za rozsądną cenę prosto od producenta.
Mickiewicza 53c, 67-200
Głogów, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 767277780
- Tel2: 609180466
- Fax: 767277780
Opis firmy: Firma "MEGA" zajmuje się projektowaniem, wykonaniem oraz montażem kominków. Prowadzimy również sprzedaż kominków do samodzielnego montażu, wkładów kominkowych, pieców wolnostojących(...)
Bardzka 30, 50-516
Wrocław, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 501107703
- Tel2: 602372729
- Fax: 71 336 05 22
Opis firmy: KOMINKI z DOŻYWOTNIĄ gwarancją!! Zapytaj innych jaką dają gwarancję? Jesteśmy największym dealerem kominków w Polsce. Ponad 120 producentów z całego świata. Tysiące kominków.
Artykuły:
15-10-2010 11:03
Problemy z dotacjami do kolektorów słonecznych
Państwowy program dopłat do instalowania kolektorów słonecznych jest krokiem w stronę przemiany naszych miast na bardziej ekologiczne. Niestety szwankuje jego wykonanie.
17-06-2010 14:36
Nintendo 3DS na targach E3
Podczas targów branży gier E3 2010 Nintendo zaprezentowało przenośną konsolę następnej generacji. 3DS intryguje głównie tym, że będzie wyświetlał obraz 3D.
10-06-2010 13:50
Edukacja medialna potrzebna od zaraz!
Polska szkoła boryka się z wieloma problemami. We wszystkich działaniach podejmowanych w zakresie kształcenia ma się na celu dobro dzieci i młodzieży.
20-08-2010 11:03
"Zabij mnie smiechem" - ruszyły castingi do polsatowskiego show!
Czy nowy program rozrywkowy Polsatu ubawi widzów do łez, czy minie bez echa? Castingi do „Zabij mnie śmiechem” ruszają od 3 września!
06-07-2010 13:40
Modne szkolenia z reklamy i marketingu dla firm
Coraz więcej firm organizuje dla swoich pracowników profesjonalne szkolenia z zakresu reklamy i marketingu. Po części decyduje o tym moda, po części rzeczywiste potrzeby zmieniającego się rynku.


