|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Szczury
Losowe firmy:
Grunwaldzka 95, 60-313
Poznań, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 513155166
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Jesteśmy Agencją reklamową, zajmujemy się kompleksową obsługą reklamową firm oraz insytucjii. - Tworzymy profesjonalne strony internetowe oraz sklepy Wykonujemy projekty graficzne, oraz(...)
Fabianowska, 60-000
Poznań, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 696818788
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Projektujemy dynamiczne strony i serwisy internetowe oraz profesjonalne komercyjne aplikacje. Tworzymy multimedialne animacje flash, oraz oferujemy systemy zarządzania zawartością stron WWW.
Św. Marcin 45C/12, 61-806
Poznań, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 618624296
- Tel2: 500580443
- Fax: +480618624296
Opis firmy: Ocean Europe to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w brandingu. Łącząc cele strategii Blue Ocean wraz z wiedzą i kreatywnością zespołu tworzy oryginalne rozwiązania(...)
Artykuły:
19-11-2010 10:29
Europeana - internetowa biblioteka

Europejska biblioteka cyfrowa została uruchomiona w 2008 roku. W momencie startu udostępniała 2 miliony dzieł. Obecnie liczba ta jest siedmiokrotnie większa.
22-10-2010 10:10
Operacje plastyczne w Polsce

Rynek chirurgii estetycznej w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Nie tylko coraz więcej Polaków decyduje się na takie zabiegi. Z usług naszych klinik korzystają też zagraniczni goście.
28-10-2010 08:47
Wystawa "Polityczni dizajnerzy" już otwarta!

Jak powstał symbol „Solidarności”, co się z nim działo przez lata i dlaczego dziś mocno się zdewaluował i budzi coraz mniej pozytywnych emocji? Wystawa „Polityczni dizajnerzy” zaprasza!
24-09-2010 11:14
Markowe produkty czy tania chińszczyzna?

Polacy coraz chętniej wybierają odzież markową, jest jednak i spora liczba tych, których nic do niej nie przekona. Jak się ubieramy, w co i z jakich powodów?
26-11-2010 14:52
Reklama product placement – jak się na niej nie przejechać?

Reklama product placement z każdym nowym rokiem zyskuje. Odbiorcy, zmęczeni blokami reklamowymi przestają zwracać na nie uwagę, dlatego product placement w filmach i relacjach TV nabiera nowej mocy.