|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Suchożebry
Losowe firmy:
Koszewnica 38b, 08-130
Koszewnica, województwo mazowieckie
- Kontakt:
- Tel. 600106581
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Firma "Ultra Print" specjalizuje się w sprzedaży komputerowych materiałów eksploatacyjnych - tonerów, tuszy, bębnów - do wszystkich rodzajów urządzeń drukujących i powielających, zarówno(...)
Książenicka, 05-807
Owczarnia, województwo mazowieckie
- Kontakt:
- Tel. 517223606
- Tel2: 534811720
- Fax:
Opis firmy: MODAN TUSZE TONERY REGENERACJA SKUP Kim Jesteśmy ? Jesteśmy legalnie działającą firmą od 5 lat, posiadamy sklep stacjonarny jak i internetowy, mamy jedną zasadę "zadowolenie klienta naszym rozwojem" .
al. Komisji Edukacji Narodowej 96/U13, 02-777
Warszawa, województwo mazowieckie
- Kontakt:
- Tel. 226442928
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Kartridże: •Regeneracja kartridży laserowych •Regeneracja kartridży atramentowych •Kartridże oryginalne firm HP, Canon, Lexmark, Epson, Samsung, Brother i innych •Kartridże zamienne firm(...)
Artykuły:
16-09-2010 08:50
Polska edukacja w europejskim ogonie?

Wyniki raportu „Spojrzenie na edukację” nie ucieszą Polaków. W nakładach na edukację wleczemy się w ogonie OECD, a polscy uczniowie wcale nie są tacy zapracowani, jak myślą.
16-11-2010 13:17
Soja ważna w terapii antyrakowej

Medycyna zna coraz więcej sposobów, by skutecznie walczyć z nawotworami, nawet tymi zaliczanymi do najgroźniejszych. Teraz okazuje się, że pomocna w leczeniu może być także soja.
26-10-2010 11:02
Koniec bezzwrotnych dotacji na założenie firmy

Program Operacyjny Kapitał Ludzki umożliwia młodym przedsiębiorcom założenie firmy. Zaakceptowane projekty są wspierane bezzwrotnym grantem. KE planuje ich likwidację.
14-12-2010 11:18
Komórka szkodzi dziecku

Telefon komórkowy jest nieodłącznym elementem życia. Zawsze mamy go przy sobie, niektórzy nawet kilka. Używamy ich bez względu na to czy są bezpieczne dla zdrowia czy nie.
09-09-2010 14:11
Reklama inaczej – pomysły na reklamę firmy

Reklama niestandardowa w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 8%. I choć media gratulują, to mierzenie rzeczywistej efektywności tego rodzaju promocji firm jest trudne, a często wręcz nie możliwe.