|
|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Suchodoły
Losowe firmy:
Hrubieszowska 23, 22-400
Zamość, województwo lubelskie
- Kontakt:
- Tel. 513936601
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Początki naszej działalności w branży dekoratorskiej sięgają końca lat dziewięćdziesiątych. Naszą specjalnością są dekoracje sal weselnych, kościołów i pojazdów.
al.Niepodległości 11c/14, 23-204
Kraśnik, województwo lubelskie
- Kontakt:
- Tel. 697487166
- Tel2: 697487166
- Fax:
Opis firmy: FIRMA "MAGIKON" oferuje m.in.: 1. Dekoracja sal weselnych oraz na przeróżne imprezy 2. Organizacja i koordynacja imprez 3. Dekoracja samochodów 4. Dekoracja kościołów 5. Wypożyczalnia naczyń, m.in.
Mała 4, 23-204
Kraśnik, województwo lubelskie
- Kontakt:
- Tel. 607424164
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Naszą specjalnością są oryginalne i niepowtarzalne dekoracje ślubne, dekoracje weselne oraz okolicznościowe. Obsługujemy także przyjęcia biznesowe.
Artykuły:
29-11-2010 14:12
Pomoce dydaktyczne dla przedszkoli i zerówek – na co postawić?
Coraz więcej dzieci chodzi do przedszkola, coraz młodsi się uczą. Jak powinno być wyposażone nowoczesne przedszkole i zerówka, która nie tylko bawi, ale również w kreatywny sposób uczy?
13-07-2010 14:03
Nowy plan zagosodarowania centrum Warszawy
Stolica nie może się doczekać porządnego planu zabudowy ścisłego centrum. Może tym razem się uda? Projekt obejmuje m. in. postawienie aż pięciu drapaczy chmur.
16-08-2010 09:19
Fotografia nieruchomości - na tym można zarobić!
Mówi się, że aby coś sprzedać, trzeba temu nadać wygląd. I niezaprzeczalnie coś w tym jest. Osoby sprzedające mieszkania coraz chętniej zatrudniają profesjonalnych fotografów architektury.
14-06-2010 13:45
Zwierzątko dla dziecka
Pies jest najlepszym przyjacielem człowieka, ale nie każdy człowiek może być najlepszym przyjacielem psa. Aby szanować zwierzęta należy od najmłodszych lat mieć kontakt z jakimkolwiek zwierzakiem.
21-10-2010 11:15
Sklepy internetowe i stacjonarne szykują się do... świąt!
Do czasu gwiazdkowego szaleństwa zakupowego zostało już niewiele. Sklepy internetowe aktywnie promują się, przypominają klientom i liczą na większe zyski ze sprzedaży bożonarodzeniowej.


