|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Spławy
Losowe firmy:
Terebelska80/16, 21-500
Biała Podlaska, województwo lubelskie
- Kontakt:
- Tel. 511478174
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: OFERTA Jestem prezenterem muzycznym i chciałbym zaproponować Państwu ofertę nagłośnienia oraz oprawę muzyczną imprez okolicznościowych takich jak: Studniówki Bale gimnazjalne Bale(...)
Wierzchowiska Drugie 163, 23-310
Wierzchowiska Drugie, województwo lubelskie
- Kontakt:
- Tel. 158716153
- Tel2: 606112473
- Fax: 15 871 61 53
Opis firmy: Dwór Sanna to luksusowy 4-ro gwiazdkowy hotel położony pośród zabytkowego parku w malowniczej miejscowości Wierzchowiska Drugie (gm. Modliborzyce - około 58 km od Lublina).
Al. Sportowa 6b/9, 22-600
Tomaszów Lubelski, województwo lubelskie
- Kontakt:
- Tel. 600055838
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Organizacja imprez Kompletna organizacja imprez okolicznościowych, festynów, koncertów, tras koncertowych i festiwali, a także imprez integracyjnych i eventów korporacyjnych.
Artykuły:
29-10-2010 09:59
Samochód Bonda wylicytowany

Seria filmów o Jamesie Bondzie przyciąga fanów nie tylko intrygującą i wciągającą fabułą. Produkcje wiele zawdzięczają też gadżetom, jakimi w każdej części posługuje się Agent 007.
18-10-2010 10:15
Niski standard nauki jazdy motocyklem

Prawo jazdy kategorii A uprawnia do jazdy motocyklem. Na jego zdobycie decyduje się coraz więcej osób. Niestety narzekają na jakość kursów prowadzonych w polskich ośrodkach.
16-09-2010 13:19
Wynagrodzenie minimalne wyższe o 2011 roku

Co roku ustalana jest nowa stawka wynagrodzenia minimalnego brutto. Trójstronna Komisja do spraw Sołeczno-Gospodarczych zadecydowała, że od nowego roku wrośnie ona do 1408 zł brutto.
19-08-2010 15:22
Artyści na trasie Gdańsk - Praga

Mobile Art Festiwal trwa! Od 12 do 29 sierpnia 2010 artyści będą w przyczepach kempingowych przemierzać trasę Praga-Gdańsk.
26-11-2010 14:52
Reklama product placement – jak się na niej nie przejechać?

Reklama product placement z każdym nowym rokiem zyskuje. Odbiorcy, zmęczeni blokami reklamowymi przestają zwracać na nie uwagę, dlatego product placement w filmach i relacjach TV nabiera nowej mocy.