|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Serniki
Losowe firmy:
Majdańska 8, 22-600
Tomaszów Lubelski, województwo lubelskie
- Kontakt:
- Tel. 530454883
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Polecany portal www został utworzony, żeby zaprezentować urozmaiconą ofertę należącego do Jarosława Sieradzkiego przedsiębiorstwa. Specjalizuje się w produkcji sztukaterii oraz profili elewacyjnych.
73, 21-104
Brzeźnica Bychawska-Kolonia, województwo lubelskie
- Kontakt:
- Tel. 725285896
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Firma "Gips- Work" oferuje Państwu profesjonalne usługi w zakresie wykonania tynków metodą maszynową (gipsowych i cementowo-wapiennych). Możemy się pochwalić wieloletnim doświadczeniem w tej branży.
Plac Kościuszki 13, 21-010
Łęczna, województwo lubelskie
- Kontakt:
- Tel. 691322506
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Witam. Jesteśmy firmą z województwa lubelskiego,a dokładnie z Łęcznej. Świadczymy usługi w zakresie prac remontowo-wykończeniowych dla developerów,domów prywatnych,biur,mieszkań.
Artykuły:
13-09-2010 11:04
"Essential Killing" doceniony w Wenecji

Film Skolimowskiego jest konstrukcją przewrotną. Śledzimy w nim losy Mohammeda, afgańskiego bojownika, który jako jeniec zostaje przewieziony do Europy Środkowej i tu udaje mu się uciec.
14-07-2010 14:18
Naciągnięty mięsień - jak leczyć?

Czy zdarzyło Ci się, że po jakimś gwałtownym ruchu nagle poczułaś rwący ból mięśnia? Najprawdopodobniej go naciągnełaś. Dowiedz się jak wykurować taką kontuzję.
26-11-2010 13:29
Zaciągamy coraz większe kredyty mieszkaniowe

Coraz więcej Polaków zgłasza się do banków po kredyt na mieszkanie. Większość nie ma żadnych oszczędności, które mogłyby stanowić wkład własny.
29-09-2010 08:57
W poszukiwaniu dzikich, nieodkrytych miejsc! Co nas ciągnie w głuszę?

Lasy, których nie dotknęła ludzka stopa, busz i dzicz, które nas fascynują – dlaczego Polacy coraz chętniej wybierają wyprawy w nieznane?
26-11-2010 14:52
Reklama product placement – jak się na niej nie przejechać?

Reklama product placement z każdym nowym rokiem zyskuje. Odbiorcy, zmęczeni blokami reklamowymi przestają zwracać na nie uwagę, dlatego product placement w filmach i relacjach TV nabiera nowej mocy.