|
|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Przejazdowo
Losowe firmy:
H. Jagoszewskiego 12C/8, 75-447
Koszalin, województwo zachodniopomorskie
- Kontakt:
- Tel. 507148743
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Mur-Tech (www . mur-tech . pl) z siedzibą w Koszalinie zajmuje się serwisem oraz naprawą maszyn budowlanych takich marek jak: CASE, NEW HOLLAND, KOMATSU, JCB, DOOSAN, VOLVO.

Światowida 51, 71-727
Szczecin, województwo zachodniopomorskie
- Kontakt:
- Tel. 784008400
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Oferujemy Państwu części do maszyn drogowych i budowlanych: O&K, VOLVO, a także KOMATSU, CASE, czy też JCB, NEW HOLLAND, jak i również CATERPILER, LIEBHERR oraz ATLAS, SCHAEFF, ZEPPELIN, a(...)
Janka Wiśniewskiego 20, 81-969
Gdynia, województwo pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 601613550
- Tel2: 586613060
- Fax: +48 58 661 30 60
Opis firmy: Firma BOT Spray rozpoczęła samodzielną działalność 1/12/1995 roku. Dodając współpracę z GRACO w strukturach organizacyjnych Stoczni Gdańskiej jest najstarszym morskim partnerem Graco w Polsce.
Artykuły:
28-06-2010 16:28
Za ciosem kreskówki - Gra komputerowa Toy Story 3 już w sprzedaży!
Nie pierwszy raz mamy do czynienia z grą stworzoną na podstawie filmu animowanego. Tym razem wracamy do znanych postaci z kultowego Toy Story 3!
20-08-2010 15:20
Setki milionów na reklamę w grach społecznościowych
Każdy rok to wzrost inwestycji w reklamę w grach i aplikacjach społecznościowych. Im więcej graczy, im większa społeczność tym lepiej można na tym zarobić!
11-08-2010 10:22
Książki droższe od 2011 roku
Wszystko wskazuje na to, że od nowego roku książki będą droższe. Kończy się bowiem nasz okres przejściowy stosowania preferencyjnych stawek VAT na książki i czasopisma specjalistyczne.
29-06-2010 16:29
Matura w tym roku nie taka straszna
Znane już są wstępne wyniki tegorocznej matury. Ogłosiła je Centralna Komisja Egzaminacyjna. I jak się okazuje uczniowie osiągnęli przyzwoicie dobre efekty - z pewnością lepsze niż w roku ubiegłym.
09-09-2010 14:11
Reklama inaczej – pomysły na reklamę firmy
Reklama niestandardowa w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 8%. I choć media gratulują, to mierzenie rzeczywistej efektywności tego rodzaju promocji firm jest trudne, a często wręcz nie możliwe.


