|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Podkamień
Losowe firmy:
Główna 13, 47-208
Kędzierzyn-Koźle, województwo opolskie
- Kontakt:
- Tel. 507134284
- Tel2: 774820683
- Fax:
Opis firmy: Specjalizuję się przede wszystkim w blacharstwie i lakiernictwie samochodowym, malowaniem i regeneracją felg, kompleksowej naprawie aut powypadkowych i w SZEROKO rozumianym ww. pojęciu.

Grodzka 13, 45-111
Opole, województwo opolskie
- Kontakt:
- Tel. 774567295
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: AUTO KOSMETYKA Kortyla W ramach usług oferujemy maszynowe odnawianie lakieru (regeneracja lakieru) oraz polerowanie lakieru. Wykonujemy drobne naprawy blacharsko-lakiernicze, m.in.

Głogowska 28a, 47-208
Większyce, województwo opolskie
- Kontakt:
- Tel. 774820105
- Tel2: 609502311
- Fax:
Opis firmy: Nasz warsztat działa na rynku już od ponad 50 lat i jest najdłużej działającym warsztatem w powiecie. Specjalizujemy się w naprawach mechanicznych, blacharskich oraz lakierniczych.
Artykuły:
06-09-2010 11:55
Koniec pieniędzy unijnych dla szpitali

Polskie szpitale w wielu miastach mają zaniżone standardy, wykazują dramatyczne braki w profesjonalnym sprzęcie i ogólnym wyposażeniu. Żeby to zmienić z chęcią korzystają z funduszy unijnych.
14-09-2010 10:14
Ministerstwo ucina promocje na leki

Leki nie należą do produktów tanich i przede wszystkim dają po kieszeni tym, którzy muszą przyjmować je stale. Nic więc dziwnego, że pacjenci chętnie korzystają z promocji, które oferują apteki.
14-06-2010 09:07
Magnezem opanujesz stres

Dzienna dawka magnezu dla kobiet to 300 mg, a dla mężczyzn 370 mg. Stresująca praca, mało ruchu i wypijane litry kawy prowadzą do wypłukiwania tego pierwiastka z organizmu.
30-08-2010 11:54
Rozsądna antykoncepcja – stop mitom

Czy truskawkowa galaretka zabija plemniki? I ile trzeba wypić wina, żeby nie zajść w ciążę? Mity o skutecznej antykoncepcji wciąż krążą wśród nastolatków – rozmawiaj z dzieckiem, ucz i tłumacz.
04-11-2010 11:35
BMW z napędem na przód

Marka to nie tylko znaczek. To także rozbudowany przekaz marketingowy, wsparty tradycją i historią. Często generuje większość sprzedaży. BMW narusza swoje korzenie i zapowiada auto z napędem na przód.