|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Parski
Losowe firmy:
Jana Brzozogłowego 13c, 85-340
Bydgoszcz, województwo kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 601638646
- Tel2: 523407127
- Fax: 52 340 71 27
Opis firmy: Od najmłodszych lat związany jestem z warsztatami blacharskimi. Mimo, że zawodowo blacharstwem zajmuję się od 1992r, śmiało mogę stwierdzić, że swoją „karierę” w tej dziedzinie(...)
Wybickiego 62a, 87-100
Toruń, województwo kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 693032494
- Tel2: 566554580
- Fax: 56 655 45 80
Opis firmy: Firma Torlack p. posiada wieloletnie doświadczenie w komputerowym dorabianiu kolorów lakierów. Sprzedajemy farby od 1995 r.
Przybyszewskiego 106, 88-100
Inowrocław, województwo kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 660767655
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: USUWANIE WGNIECEŃ BEZ KONIECZNOŚCI LAKIEROWANIA! Innowacyjna technika PDR - polega na bezinwazyjnym usuwaniu małych, łagodnych i średnich wgnieceń z powierzchni samochodu lub zbiornika motocykla(...)
Artykuły:
20-08-2010 11:03
"Zabij mnie smiechem" - ruszyły castingi do polsatowskiego show!

Czy nowy program rozrywkowy Polsatu ubawi widzów do łez, czy minie bez echa? Castingi do „Zabij mnie śmiechem” ruszają od 3 września!
13-08-2010 08:47
Pawlak chce ubezpieczać.

Liczne w tym roku klęski żywiołowe, a szczególnie powodzie, jakie nawiedzają Polskę, zmusiły rząd nad zastanowieniem się czy nie wprowadzić w kraju obowiązku powszechnego ubezpieczania domów.
08-06-2010 13:13
Aquapark - na pochmurne dni lata!

Prognozy pogody na nadchodzące wakacje nie są zbyt optymistyczne – meteorolodzy przewidują, że pochmurna pogoda może towarzyszyć nam nawet do końca lipca. Wypad do aquaparku to idealny pomysł!
30-09-2010 15:41
Festiwal „Warszawa w budowie 2” – rusza już 1 października

Być bliżej nowoczesnej Warszawy! To najlepsze określenie na zaczynający się 1 października Festiwal „Warszawa w budowie 2”. Jakiej stolicy chcą dzisiejsi mieszkańcy Warszawy i co da się z tym zrobić?
04-11-2010 11:35
BMW z napędem na przód

Marka to nie tylko znaczek. To także rozbudowany przekaz marketingowy, wsparty tradycją i historią. Często generuje większość sprzedaży. BMW narusza swoje korzenie i zapowiada auto z napędem na przód.