|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Narzym
Losowe firmy:
Kożuchy Wielkie 6, 11-500
Giżycko, województwo warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
- Tel. 608426896
- Tel2:
- Fax: 87 428 27 90
Opis firmy: Nasza firma zajmuje się budową, rozbudową oraz remontami pomostów oraz budową portów, wykonujemy także nadzory inwestorskie.
Drewniana 2/16, 14-500
Braniewo, województwo warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
- Tel. 506838885
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Świadczy usługi w zakresie urządzeń wodno-kanalizacyjnych. Wykonujemy zlecenia jako podwykonawca: montażu, instalacji i serwisowania pompowni, tłoczni, separatorów, osadników wirowych, montaż(...)
Szwoleżerów 18, 11-100
Lidzbark Warmiński, województwo warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
- Tel. 601575027
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Przedsiębiorstwo "GASPEROWICZ" zajmuje się wykonywaniem usług w zakresie: Drogownictwo - kopanie nowych oraz udrażnianie istniejących rowów melioracyjnych przy drogach łącznie z plantowaniem(...)
Artykuły:
19-07-2010 09:41
Era blokuje numery zastrzeżone

Jeśli masz numer zastrzeżony i nie wyświetla się on osobie, do której dzwonisz, teraz wcale możesz się do niej nie dodzwonić. Era uruchomiła bowiem usługę blokowania połączeń z numerów zastrzeżonych.
04-06-2010 15:58
Forint upada!

Czy Węgry idą w ślady Grecji? Zwiększają się obawy, że węgierska gospodarka podzieli jej los. Czy można już mówić o kryzysie?
30-08-2010 11:49
Butelka wina w modnym prezencie

Jesienne chłody, deszcz kapie, a Ty wybierasz się do znajomych? Butelka eleganckiego wina lub drobny gadżet dla konesera to coś, co przypadnie do gustu każdemu gospodarzowi.
21-05-2010 09:00
Afera Goldman Sachs

Amerykańska afera z bankiem Goldman Sachs, która zszokowała świat 17 kwietnia 2010 nie pozostała bez wpływu na polską giełdę - wyraźnie pogorszyły się nastroje inwestorów.
06-07-2010 13:40
Modne szkolenia z reklamy i marketingu dla firm

Coraz więcej firm organizuje dla swoich pracowników profesjonalne szkolenia z zakresu reklamy i marketingu. Po części decyduje o tym moda, po części rzeczywiste potrzeby zmieniającego się rynku.