|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Międzybórz
Losowe firmy:
T. Kościuszki 117 lok. 3u, 50-442
Wrocław, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 733766655
- Tel2: 733766655
- Fax:
Opis firmy: Wysokiego poziomu zajęć. Nim instruktor otrzyma własne godziny w grafiku fitness, bardzo wnikliwe sprawdzamy jego umiejętności i preferencje.
Dolne Młyny 42, 59-700
Bolesławiec, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 757322255
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Firma ACTIGO zajmuje się organizacją szkoleń i egzaminów z zakresu - Operator koparko-ładowarki - Operator ładowarki - Operator koparki - Operator spycharki - Operator walca - Operator wózka(...)
Henryka Michała Kamieńskiego 277/13, 51-180
Wrocław, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 665881101
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Szkolenia z podstaw obsługi komputera oraz zaawansowane potwierdzone Międzynarodowymi Certyfikatami ECDL, ECDL Advanced, ECDL WebStarter, ECDL e-Citizen, ECDL e-Guardian, realizacja szkoleń w(...)
Artykuły:
05-07-2010 15:42
Operacje plastyczne a rozsądek

Wiele z nas marzy o tym, by zmienić swój wygląd. Odkąd operacje plastyczne stały się powszechnie dostępne, nie jest to już niemożliwe. Ważne jednak, by zachować umiar i poddawać się im z rozsądkiem!
15-09-2010 10:30
Becikowe może zniknąć

Becikowe i ulgi podatkowe na dzieci zostały ustanowione w ramach polityki prorodzinnej. Miało zachęcić obywteli do powiększania rodzin, by zapobiec spadkom demograficznym.
10-09-2010 13:55
Akupunktura u kosmetyczki działa jak botoks?

Wyspecjalizowane gabinety kosmetyki estetycznej w swojej ofercie mają zabiegi akupunktury. Isnieje przekonanie, że w ten sposób, bez wprowadzania środków chemicznych można pozbyć się zmarszczek.
17-11-2010 12:50
Superwirus dotarł do Europy

Indie, Brazylia, Stany Zjednoczone i cała Europa - to obszary zainfekowane nowym, wykrytym w 2008 roku wirusem. Sprawa jest poważna, bo mamy do czynienia z wyjątkowo odpornym drobnoustrojem.
20-09-2010 10:48
Kampania reklamowa w sieci dla małych firm

"Reklama dźwignią handlu" - to hasło równie oklepane, co prawdziwe. Marketing jest koniecznością, jednak wiele mniejszych firm uznaje, iż nie może sobie na niego pozwolić.