|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Łucznica
Losowe firmy:
Sierakowskiego 9, 02-526
Warszawa, województwo mazowieckie
- Kontakt:
- Tel. 228704567
- Tel2: 605643366
- Fax:
Opis firmy: Szkoła Wizażu i Charakteryzacji MAKE UP STAR w Warszawie kształci wizażystów, charakteryzatorów i stylistów.
Julianowska 42 lok. 223, 05-500
Piaseczno, województwo mazowieckie
- Kontakt:
- Tel. 608552738
- Tel2: 227021261
- Fax: 22 702 12 61
Opis firmy: M&Z "MAGNEZ" działa na krajowym rynku ochrony osób i mienia od 01.01.1998.W ramach działalności gospodarczej na podstawie zezwolenia wyd.
Krasiczyńska 9/28, 03-379
Warszawa, województwo mazowieckie
- Kontakt:
- Tel. 506622666
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: AB-OVO Edukacja dla Przyszłości proponuje nowatorskie warsztaty doskonalenia umiejętności komunikacji interpersonalnej, osiągania osobistych i zawodowych celów, zachowań asertywnych, radzenia(...)
Artykuły:
30-08-2010 10:31
Cinema City w czołówce kinowych operatorów
Filmy 3D zaczynają przynosić kinom wielkie pieniądze. Cinema City – lider w Polsce, Europie Wschodniej i Izraelu zyskał netto o 26,6% więcej niż w ubiegłym roku!
23-08-2010 10:45
Windows Phone - 60 gier na początek (informacja prasowa)
Windows Phone 7 i Xbox LIVE: Początek nowej ery w grach mobilnych.
Na początek ponad 60 gier i z każdym tygodniem więcej.
Na początek ponad 60 gier i z każdym tygodniem więcej.
06-12-2010 13:24
Schudnij szybko bez efektu jo-jo
Odchudzanie to wymagający proces, wie o tym każdy, kto choć raz spróbował zrzucić kilka zbędnych kilogramów. Najgorsze jest jednak rozczarowanie, kiedy tyle wyrzeczeń nie przynosi żadnych efektów.
19-11-2010 08:49
Odzież z Chin będzie droższa
Europejscy klienci rozpieszczeni niskimi cenami odzieży z Chin już wkrótce mogą nieco stracić na zadowoleniu. Ceny bawełny wzrosły, rośnie też pensja chińskiego wyrobnika. Będzie drożej?
26-11-2010 14:52
Reklama product placement – jak się na niej nie przejechać?
Reklama product placement z każdym nowym rokiem zyskuje. Odbiorcy, zmęczeni blokami reklamowymi przestają zwracać na nie uwagę, dlatego product placement w filmach i relacjach TV nabiera nowej mocy.