Opis firmy: 1. - przeglądy okresowe przewodów kominowych (do książki obiektu budowlanego) - odbiory kominów po zakończeniu budowy (do zameldowania) - opinie kominiarskie (do podłączenia instalacji(...)
Opis firmy: Mistrz kominiarski z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem oferuje kompleksowe świadczenie usług w zakresie: - Czyszczenia przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych, - Okresowych(...)
Artykuły:
09-09-2010 14:11
Reklama inaczej – pomysły na reklamę firmy
Reklama niestandardowa w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 8%. I choć media gratulują, to mierzenie rzeczywistej efektywności tego rodzaju promocji firm jest trudne, a często wręcz nie możliwe.
Z jednej strony internet to miejsce, gdzie możemy dotrzeć do milionów użytkowników. Z drugiej to takie śmieciowisko, że ciężko przebić się ze swoim przekazem.
Lato to czas miłego wypoczynku i wakacyjnych wyjazdów. Niestety to także okres największej aktywności komarów, które skutecznie potrafią nam te wyjazdy uprzykrzyć...
Nie jest trudno zaoferować nowy produkt lub usługę. Problemem jest znaleźć klientów. Biznesmeni zdają sobie sprawę z roli marketingu. Różne zasady promocji obowiązują w różnych branżach.
Poziom, o jaki koncerny motoryzacyjne zredukowały emisję dwutlenku węgla w nowych modelach aut, zaskoczył wszystkich. Okazuje się, że ustalone przez UE limity są jednak do osiągnięcia.