|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Korzecko
Losowe firmy:
Os. Ogrody 12/22, 27-400
Ostrowiec Świętokrzyski, województwo świętokrzyskie
- Kontakt:
- Tel. 791993603
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Generali TU S.A ubezpieczenia majątkowe indywidualne nieruchomości,domy,mieszkania,ubezpieczenia firm Presto,ubezpieczenia korporacyjne,OC firm,Odpowiedzialność cywilna przewoźnika w ruchu(...)
16 Stycznia 1, 26-200
Końskie, województwo świętokrzyskie
- Kontakt:
- Tel. 413729126
- Tel2: 501371310
- Fax: +48413729126
Opis firmy: KredytCentrum-9 działa na rynku ubezpieczeniowym od maja 2001 roku. Obecnie skupiamy usługi na terenie województwa ale nie brakuje nam klientów z całej Polski.
Św.Leonadra 9, 25-311
Kielce, województwo świętokrzyskie
- Kontakt:
- Tel. 503447735
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Firma Allianz posiada w swojej ofercie aż 140 produktow ubezpieczeniowo-finansowych takich jak: Ubezpieczenia Majatkowe (OC,AC,NNW,domy,mieszkania), Ubezpieczenia Firm, (mienie,budynki,OC,grupowe dla(...)
Artykuły:
15-11-2010 09:59
Zdrowie kobiety i jego znaczenie

Dlaczego zdrowie kobiety jest tak ważne dla całej jej rodziny? I dlaczego gdy matka jest chora, cierpią na tym dzieci, partner i cała okolica łącznie z sąsiadami?
16-08-2010 10:21
Warszawski Festiwal Filmowy już wkrótce!

„Chrzest” i „Erratum” pokażą się na Warszawskim Międzynarodowym Festiwalu Filmowym! Czy uda im się powalczyć o nagrody i co jeszcze zaprezentuje nam wyczekiwany październikowy festiwal?
06-10-2010 09:07
Zapaść uczelni wyższych

Nawet dodatkowe rekrutacje nie sprawiły, że wszystkie miejsca oferowane przez uczelnie wyższe zostały zapełnione. Największe problemy z pozyskaniem studentów miały szkoły prywatne.
30-09-2010 10:56
Dopalacze zbierają żniwo

Dopalacze - substancje psychoaktywne o działaniu zbliżonym do narkotyków. Uzależniające i niszczące dla organizmu, szczególnie młodych ludzi. Mimo to wciąż w Polsce legalne.
26-11-2010 14:52
Reklama product placement – jak się na niej nie przejechać?

Reklama product placement z każdym nowym rokiem zyskuje. Odbiorcy, zmęczeni blokami reklamowymi przestają zwracać na nie uwagę, dlatego product placement w filmach i relacjach TV nabiera nowej mocy.