|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Korpysy
Losowe firmy:
Budowlanych 46, 62-200
Gniezno, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 608029745
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Oferujemy: -sprzątanie mieszkań, domów oraz mniejszych firm (jednorazowo lub cyklicznie) -pranie dywanów i wykładzin (Karcher) -pranie tapicerki samochodowej -sprzątanie po remontach(...)
Przykop 7/29, 64-320
Buk, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 663137111
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Firma sprzątająca Morfeusz. Świadczymy kompleksowe usługi porządkowe, takie jak: * sprzątanie mieszkań * sprzątanie domów * sprzątanie po remoncie * mycie okien * mycie witryn sklepowych *(...)
Dąbrowskiego 164a, 60-594
Poznań, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 502622330
- Tel2: 618488719
- Fax: +486184888719
Opis firmy: Sprzątanie pomieszczeń poznań. Merpol prowadzi działalność usługową od 1990 roku, w szeroko rozumianym zakresie ochrony mienia i osób, monitoringu oraz medycyny pracy.
Artykuły:
20-09-2010 14:52
Na ePUAP sprawdzisz, czy samochód nie był kradziony

Kupujący używane auto zadają sobie pytanie: jak sprawdzić, czy samochód nie był ukradziony? Udostępnione jest rozwiązanie, dzięki któremu możemy to zrobić online.
20-08-2010 11:03
"Zabij mnie smiechem" - ruszyły castingi do polsatowskiego show!

Czy nowy program rozrywkowy Polsatu ubawi widzów do łez, czy minie bez echa? Castingi do „Zabij mnie śmiechem” ruszają od 3 września!
08-11-2010 14:29
Higiena przeciw grypie

Jesteśmy otoczeni przez bakterie. Stanowią one dominującą część żywych organizmów na Ziemi. Większość z nich jest pożyteczna. Tych groźnych możemy unikać m.in. dzięki higienie.
21-05-2010 12:23
Wyborca na wakacjach

Nadchodzące wybory prezydenckie prawdopodobnie wypadną w wakacje. Zaniepokoiło to sporo osób. Uznały, iż rozleniwiony urlopami elektorat nie stawi się przy urnach. To by istotnie wpłynęło na wynik.
09-09-2010 14:11
Reklama inaczej – pomysły na reklamę firmy

Reklama niestandardowa w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 8%. I choć media gratulują, to mierzenie rzeczywistej efektywności tego rodzaju promocji firm jest trudne, a często wręcz nie możliwe.