|
|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Huta Palędzka
Losowe firmy:
Spółdzielcza 17B/13, 87-700
Aleksandrów Kujawski, województwo kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 503528874
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Oferuję: - Prowadzenie ksiąg handlowych, - Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, - Prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego, - Prowadzenie(...)
Ogrodowa 20, 86-120
Pruszcz, województwo kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 600535754
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Biuro rachunkowe świadczy kompleksową obsługę księgowo-podatkową oraz obsługę kadr i płac dla podmiotów o różnym profilu działalności i formie prawnej.
Gen. Sikorskiego 20, 86-300
Grudziądz, województwo kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 564622962
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Biuro rachunkowe "Podatnik -Jan" jest jednym z najstarszych w Grudziądzu. Główny zakres usług naszego biura to kompleksowa obsługa firm, polegająca na prowadzeniu rozliczeń księgowych,(...)
Artykuły:
21-05-2010 10:40
Rozpoczyna się sezon na wynajem aut
Sezon na wynajem aut niebawem się zacznie, warto więc wcześniej zorientować się, jak prezentuje się oferta najpopularniejszych wypożyczalni samochodów w Polsce.
15-12-2010 10:29
Spada produkcja samochodów osobowych
Choć salony samochodowe przeżywają oblężenie (ogromnie wzrosła sprzedaż aut z kratką), to polskie fabryki notują spadek produkcji samochodów osobowych.
15-06-2010 09:37
Dopalacze z automatu
Legalne narkotyki czyli tak zwane "dopalacze" zrobiły błyskawiczną karierę. Zapotrzebowanie wciąż rośnie. Do tego stopnia, że pojawił się pierwszy automat z tymi używkami.
06-12-2010 11:33
Słabe wyniki Tata Nano
Tata Nano to konstrukcja indyjskiego koncernu Tata Motors. Jest to malutki samochód, najtańszy z obecnie produkowanych na świecie. Miał nie tylko zmotoryzować Hindusów, ale też podbić zagraniczne
09-09-2010 14:11
Reklama inaczej – pomysły na reklamę firmy
Reklama niestandardowa w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 8%. I choć media gratulują, to mierzenie rzeczywistej efektywności tego rodzaju promocji firm jest trudne, a często wręcz nie możliwe.


