|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Góra nad Notecią
Losowe firmy:
Słoneczna 11, 64-917
Skórka, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 603533333
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, stworzyłem firmę w Pile, która kompleksowo zadba o Twoje ogumienie, przy czym zaoszczędzisz niezwykle cenny czas i pieniądze.
Powstańców Wielkopolskich 3, 62-130
Gołańcz, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 608 217 298
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Nasza firma została założona w 2000 roku z siedzibą w Gołańczy. Zajmujemy się wulkanizacją; sprzedażą opon osbowych, rolniczych, TIR oraz kompleksową obsługą aut.
Leśnica 21a, 62-600
Koło, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 663540496
- Tel2: 632721850
- Fax:
Opis firmy: Świadczone usługi: Sprzedaż opon: - Opony nowe i używane - Opony letnie - Opony zimowe - Opony całoroczne Sprzedaż felg aluminiowych i stalowych Prostowanie felg Serwis i wulkanizacja opon,(...)
Artykuły:
28-06-2010 16:14
Dlaczego nie wolno żartować z nauczycieli?

Uczniowie liceum im. E. Romera zorganizowali studniówkowy skecz, który obraził nauczycieli. Czterech w nich oblało ustną maturę z języka polskiego. Teraz walczą o swoje prawa.
21-05-2010 11:21
Modne studia na MBA

W dzisiejszych czasach ukończenie studiów magisterskich to nie wszystko. Każdy, kto poważnie myśli o karierze zawodowej, bierze pod uwagę dodatkowe studia. Przyszli marketingowcy marzą o studiach MBA.
14-09-2010 11:46
Streaming na Youtube

Od wczoraj (13 września) Youtube ruszyło z testami platformy streamingowej. Tym razem nie chodzi o jednorazowy eksperyment, ale trwałe wdrożenie technologii do użytku.
09-11-2010 11:11
Otyłość jest zaraźliwa

Otyłość to duży problem społeczny, który coraz bardziej narasta. Zderzają się z nim wszystkie społeczeństwa, a na nadwagę cierpią nie tylko dorośli, ale także coraz młodsze dzieci.
09-09-2010 14:11
Reklama inaczej – pomysły na reklamę firmy

Reklama niestandardowa w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 8%. I choć media gratulują, to mierzenie rzeczywistej efektywności tego rodzaju promocji firm jest trudne, a często wręcz nie możliwe.