|
|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Dominów
Losowe firmy:
Łęczyńska 51, 20-313
Lublin, województwo lubelskie
- Kontakt:
- Tel. 814758483
- Tel2:
- Fax: +48 81 475 84 84
Opis firmy: Biuro Rachunkowe InfoProfit S.C. Proponujemy Państwu kompleksowe i profesjonalne usługi księgowo-prawne w konkurencyjnych cenach.
Milenijna 12h, 20-884
Lublin, województwo lubelskie
- Kontakt:
- Tel. 815167000
- Tel2: 517877144
- Fax:
Opis firmy: Biuro rachunkowe INCOME Księgowość i Finanse s.c. świadczy profesjonalne i kompleksowe usługi księgowania podmiotów gospodarczych.
Szkolny Dwór 27 II p., 21-500
Biała Podlaska, województwo lubelskie
- Kontakt:
- Tel. 512269191
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Moim celem jest odciążenie moich Klientów od szeregu obowiązków związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, które często wymagają żmudnej pracy, sprawnego poruszania się w(...)
Artykuły:
02-07-2010 12:29
Single poczekają na własne M
W tym roku - w lipcu, miały wejść w życie zmiany umożliwiające singlom zaciąganie kredytów preferencyjnych z dopłatą państwa. Już wiadomo, że na to trzeba będzie jeszcze poczekać.
27-10-2010 11:29
Jest już nowy dyrektor Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie!
Po raz pierwszy dyrektorem Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie został obcokrajowiec! Fabio Cavalluci chce wypromować polską sztukę współczesną, artystów i podnieść rangę tego kulturalnego tematu.
29-06-2010 10:09
Rewolucja w służbie zdrowia
W trosce o zdrowie pacjentów amerykańskie szpitale już w tym roku będą wprowadzały najnowszy wynalazek techniki. Ma on całodobowo monitorować stan pacjenta i w sytuacjach zagrożenia alarmować lekarza.
22-11-2010 11:16
Lokale kupują palarnie
Nowelizacja ustawy antynikotynowej, która niedawno weszła w życie, przewróciła do górny nogami świat palaczy, ale też większości bienzesmenów prowadzących restauracje i inne lokale.
20-09-2010 10:48
Kampania reklamowa w sieci dla małych firm
"Reklama dźwignią handlu" - to hasło równie oklepane, co prawdziwe. Marketing jest koniecznością, jednak wiele mniejszych firm uznaje, iż nie może sobie na niego pozwolić.


