|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Daszyna
Losowe firmy:
20 Stycznia 12/39, 95-200
Pabianice, województwo łódzkie
- Kontakt:
- Tel. 504040044
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Firma VASTO zajmuje się sprzedażą kruszyw drogowych, kolejowych, do produkcji betonu, hydrotechnicznych, a także dystrybucją materiałów budowlanych i drogowych.
Wrzosowa 12, 98-220
Zduńska Wola, województwo łódzkie
- Kontakt:
- Tel. +486569598
- Tel2: 601594638
- Fax: +486569581
Opis firmy: Firma ROSIŃSKI LOGISTICS zajmuje się sprzedażą kruszyw drogowych, kolejowych, do produkcji betonu, hydrotechnicznych, a także dystrybucją materiałów budowlanych i drogowych.
Wydawnicza 15, 92-333
Łódź, województwo łódzkie
- Kontakt:
- Tel. 514821840
- Tel2: 791778819
- Fax:
Opis firmy: FOXLAND. Piotr Ślęzak. Hurtownia Kamieni Ogrodowych. Naturalny Ozdobny Kamień Ogrodowy i Budowlany. Piaskowiec.
Artykuły:
20-05-2010 12:30
Producenci leków mówią "Nie!" kolejnemu podatkowi

Opodatkowanie jest słowem, które w każdym człowieku budzi pewne niezbyt przyjemne odczucia. Nie dziwi więc zdecydowane NIE w protestach producentów leków przeciwko dodatkowemu podatkowi.
19-11-2010 08:44
Tańsze zakupy z Facebook Deals

Facebook stale się rozwija, wciąż proponując użytkownikom nowe aplikacje. Najnowszy Facebook Deals ma umożliwić tańsze zakupy, zniżki i korzystanie użytkowników portalu z ciekawych rabatów.
31-08-2010 09:54
Podatek VAT na książki wywołał sprzeciw czytelników

Miłośnicy książek zdecydowali się dać wyraz swojemu niezadowoleniu wynikającemu z tego, że od nowego roku książki będą droższe. 28 sierpnia protestowali przed Sejmem, a data nie była przypadkowa.
18-10-2010 09:27
Dlaczego Polacy kupują lewe dyplomy?

Pęd do wiedzy i wyższego wykształcenia wprawdzie w Polsce nie słabnie, ale coraz więcej Polaków decyduje się na jednorazową opłatę za "lewy" papier ukończenia uczelni wyższej. Dlaczego je kupują?
09-09-2010 14:11
Reklama inaczej – pomysły na reklamę firmy

Reklama niestandardowa w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 8%. I choć media gratulują, to mierzenie rzeczywistej efektywności tego rodzaju promocji firm jest trudne, a często wręcz nie możliwe.