|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Czachorowo
Losowe firmy:
Bukowska 78/104, 60-396
Poznań, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 727930207
- Tel2: 727930207
- Fax:
Opis firmy: Delikatesy Mięsne Kujawski to sklep mięsny, oferujący przepyszne produkty wykonywane według wieloletniej, rodzinnej receptury. W ofercie znajdziemy swojskie kiełbasy oraz tradycyjne szynki.
Poniatowskiego 19, 64-200
Wolsztyn, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 683841316
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Jesteśmy niewielką firmą, która za cel postawiła sobie kontynuowanie tradycji związanej z produkcją wędlin, które będą zachwycały smakiem oraz aromatem.
Wolsztyńska 68, 62-068
Rostarzewo, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 614442531
- Tel2:
- Fax: 614442531
Opis firmy: Firma P.P.H.U. "Indrol" datuje swoje początki na rok 1991, kiedy to weszli w spółkę Maciej Siejek i Przemysław Waligórski.
Artykuły:
14-10-2010 12:10
Będą reklamy z komputerowo wyszczuplanymi postaciami?

Irytują Cię reklamy wiecznie młodych, wychudzonych kobiet promujących proszek do prania? Właśnie powstało oprogramowanie, które pogrubia lub wyszczupla postacie z reklam. Dla różnych kultur i gustów!
28-10-2010 08:47
Wystawa "Polityczni dizajnerzy" już otwarta!

Jak powstał symbol „Solidarności”, co się z nim działo przez lata i dlaczego dziś mocno się zdewaluował i budzi coraz mniej pozytywnych emocji? Wystawa „Polityczni dizajnerzy” zaprasza!
24-09-2010 11:20
Strzeż się grypy, bo powraca

Grypa sezonowa to istne przekleństwo tych, którzy nie mają idealnego układu odpornościowego. Skala i przebieg infekcji są tak duże, iż jest to problem znajdujący odbicie w narodowym budżecie.
11-08-2010 11:04
Tytoń kolekcjonerski - nowy hit

Kolekcjonerstwo okazało się skutecznym sposobem na obejście prawa i legalną sprzedaż psychoaktywnych "dopalaczy". Tę samą sztuczkę stosuje się do tytoniu. Pozwala to uniknąć płacenia akcyzy.
30-06-2010 15:25
Marketing szeptany - jest o nim głośno

Wraz z upowszechnieniem się internetu nadszedł zmierzch tradycyjnej reklamy. Nie chcemy natrętnego przekazu. Stąd rosnąca popularność zyskiwana przez marketing szeptany.