|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Chrzęsne
Losowe firmy:
Aleja Stanów Zjednoczonych 53 pok. 504, 04-028
Warszawa, województwo mazowieckie
- Kontakt:
- Tel. 224254223
- Tel2:
- Fax: 0048 22 4997516
Opis firmy: Warszawska firma windykacyjna obsługująca wierzytelności średnich i dużych podmiotów gospodarczych oraz osób fizycznych. Udokumentowane i zabezpieczone długi kupowane są za gotówkę.
Dęby 3/7 lok. 3, 04-308
Warszawa, województwo mazowieckie
- Kontakt:
- Tel. 228798419
- Tel2: 223982639
- Fax: 0048 22 8798419
Opis firmy: ZARZĄDZANIE RYZYKIEM SPEDYCYJNYM I LOGISTYCZNYM . DORADZTWO DLA FIRM BRANŻY TSL . UBEZPIECZENIA TRANSPORTOWE : OC AGENCJI CELNEJ, OC PRZEWOŹNIKA, OC SPEDYTORA, OC POŚREDNIKA PRZY PRZEWOZIE RZECZY,(...)
Domaniewska 49, 02-672
Warszawa, województwo mazowieckie
- Kontakt:
- Tel. 224545500
- Tel2:
- Fax: 0048. 22 4545510
Opis firmy: Arval Polska powstał w 1999 roku. Początkowo firmę tworzyło tylko kilka osób, które swoją wytężoną pracą przyczyniły się do pierwszych sukcesów.
Artykuły:
15-09-2010 11:51
Dyplom na rynku pracy już nie wystarcza

Uczelnie proponują wiele kierunków kształcenia na poziomie studiów licencjackich, magisterskich, doktoranckich czy podyplomowych. Ale samo skupianie się na nauce, nie gwarantuje zatrudnienia.
27-05-2010 13:44
Bielszczanki na szczycie

Siatkarki BKS Aluprofu Bielsko-Biała zdobyły w sezonie 2009/2010 tytuł Mistrzyń Polski. Po sześciu latach przerwy bielszczanki wróciły na pierwsze miejsce rozgrywek ligowych.
21-05-2010 11:57
Deweloperzy pokochali internet

Internet wkracza w niemal wszystkie dziedziny naszego życia. Nic dziwnego, że branża deweloperska również korzysta z dobrodziejstw globalnej sieci i wykorzystuje internet do zwiększania zysków.
11-08-2010 10:22
Książki droższe od 2011 roku

Wszystko wskazuje na to, że od nowego roku książki będą droższe. Kończy się bowiem nasz okres przejściowy stosowania preferencyjnych stawek VAT na książki i czasopisma specjalistyczne.
03-12-2010 11:34
Design w promocji miast

Miasta coraz poważniej zajmują się zagadnieniem promocji. W końcu dobry wizerunek to magnes dla biznesu i ludzi. Najlepiej buduje się go w sposób pośredni.