|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Chrząstawa Mała
Losowe firmy:
Żeromskiego 3, 59-620
Gryfów Śląski, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 667301155
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: ICE DESIGN MULTIMEDIA to studio projektowe, które specjalizuje się w budowaniu internetowego wizerunku firm. Projektujemy strony i sklepy WWW. Wykonujemy animacje i prezentacje multimedialne.
Konopnickiej 16, 57-410
Ścinawka Średnia, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 888320113
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Zajmujemy się tworzeniem stron internetowych,szablonów aukcji allegro, projektami graficznymi. Oferujemy - indywidualny projekt graficzny, według wytycznych klienta - domena i serwer gratis -(...)
Armii Ludowej 18, 57-120
Wiązów, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 512471312
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Firma POZIN od 1999r. zajmuje się informatyczną obsługą placówek medycznych. Dwunastoletnie doświadczenie w pomocy świadczeniodawcom w kontakcie z Narodowym Funduszem Zdrowia pozwala nam(...)
Artykuły:
06-09-2010 14:59
Sacrum Profanum już 12 września

12 września to ważna data w tegorocznym kalendarzu miłośników muzyki. Tego dnia rozpocznie się w Krakowie festiwal Sacrum Profanum. Potrwa do 18 września.
21-09-2010 11:44
Fast foody uzależniają tak jak narkotyki

Współczesne społeczeństwa mają silne tendencje do uzależniania się. Bez oporów ulegamy nałogom - tym mniejszym i większym. Konsekwencje niektórych z nich są przeważnie niekorzystne dla zdrowia.
24-09-2010 11:47
Śmiertelnie trujące grzyby – jak je poznać?

Coraz częściej dochodzi w Polsce do śmiertelnych zatruć grzybami! Jak obronić się przed trucizną i zbierać grzyby smaczne, zdrowe i przede wszystkim niezagrażające naszemu życiu?
26-08-2010 15:12
Czy dzieci z zalanych terenów zaczną szkołę na czas?

Tegoroczne lato nie rozpieszczało nikogo – od skrajnych upałów do gwałtownych powodzi, które porywały ze sobą wszystko. Zniszczone szkoły, zalane klasy to już norma.
04-11-2010 11:35
BMW z napędem na przód

Marka to nie tylko znaczek. To także rozbudowany przekaz marketingowy, wsparty tradycją i historią. Często generuje większość sprzedaży. BMW narusza swoje korzenie i zapowiada auto z napędem na przód.