|
|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Chełmsko Śląskie
Losowe firmy:
Ogrodowa 1a, 58-306
Wałbrzych, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 607182319
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Zapraszamy do nowo otwartego autokomisu w Wałbrzychu, przy ul. Ogrodowej 1A (obok hurtowni TIM): wjazd od strony Urzędu Pracy oraz naprzeciwko Citroena.
Aleja Wolności 2, 67-200
Głogów, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 505999954
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Witam ! Agencja brokerska Top-Car jest firmą, która od roku specjalizuje się w wyszukiwaniu najtańszych ofert na nowe oraz polesaingowe samochody.
Królewiecka 70, 54-117
Wrocław, województwo dolnośląskie
- Kontakt:
- Tel. 717998400
- Tel2: 604273372
- Fax: +487998500
Opis firmy: Firma TOP CAR zajmuje się sprzedażą używanych: samochodów osobowych, ciężarowych, przyczep campingowych, lawet itp. Świadczymy pełną ofertę usług kredytowych nie tylko na zakupione u nas auta.
Artykuły:
15-09-2010 10:01
Szkolna fobia
Niejeden rodzic zetknął się z tym problemem - dziecko oznajmia, że jest chore, ale gdy tylko dowie się, iż nie musi iść do szkoły, natychmiast wraca do zdrowia. To nie musi być symulowanie.
05-11-2010 15:33
Emerytura obywatelska - nowy pomysł ministerialny
Polski system emerytalny obecnie pozostawia wiele do życzenia. Mimo że jest niewydolny, Minister Pracy Jolanta Fedak chce go dodatkowo obciążyć. Tworzy projekt emerytur obywatelskich.
26-05-2010 14:23
Szersze strefy ekonomiczne Łodzi i Tarnobrzegu!
Pozytywne wiadomości dla polskiej gospodarki na szczeblu regionalnym – strefy ekonomiczne w Łodzi i Tarnobrzegu powiększają swoją powierzchnię i zyskują nowych inwestorów. Duże brawa dla tych miast!
21-05-2010 14:30
Świt na planecie Wenus
Japończycy - naród technologicznych pionierów - odkryli w sobie romantyczną żyłkę odkrywców. Zmontowali i wysłali sondę, która ma zbadać tajemnice planety Wenus.
26-11-2010 14:52
Reklama product placement – jak się na niej nie przejechać?
Reklama product placement z każdym nowym rokiem zyskuje. Odbiorcy, zmęczeni blokami reklamowymi przestają zwracać na nie uwagę, dlatego product placement w filmach i relacjach TV nabiera nowej mocy.


