|
|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Ceradz Kościelny
Losowe firmy:
Mieszka I 23, 62-200
Gniezno, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 514108808
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Bistro Stella Piccolo oferuje m.in. spaghetti carbonara, bolońskie, z pieczarkami, zapiekanki. Zapraszamy na frytki belgijskie, tortillę, hot-dogi, pitę, oraz pyszną kawę.
Woźna 17, 61-761
Poznań, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 508131664
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Pracownia cafe - wegetariańska kuchnia fusion z rybnymi i drobiowymi wyjątkami. Organizujemy imprezy do 40 miejsc siedziących - kameralne przyjęcia ślubne, komunijne, spotkania absolutoryjne,(...)
Ratajczaka 23, 61-814
Poznań, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. +4861853711
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Restauracja Reeta's Haveli pozwoli Państwu na zaznanie smaku Indii. Kucharze z Pendżabu przygotują tradycyjne curry z kurczęcia lub jagnięciny, owoce morza, dania wegetariańskie oraz desery(...)
Artykuły:
21-09-2010 12:37
Prawdopodobny koniec diesla
Jednym z głównych priorytetów Unii Europejskiej jest działanie na korzyść ochrony środowiska. Stąd plany, by ograniczyć emisję dwutlenku węgla do atmosfery. Nowe przepisy odbiją się na kierowcach.
06-12-2010 13:24
Schudnij szybko bez efektu jo-jo
Odchudzanie to wymagający proces, wie o tym każdy, kto choć raz spróbował zrzucić kilka zbędnych kilogramów. Najgorsze jest jednak rozczarowanie, kiedy tyle wyrzeczeń nie przynosi żadnych efektów.
01-07-2010 13:57
Sklepy internetowe czy aukcje? Jak szukać dobrych ofert
Jak szukać okazyjnych cen w sklepach? Czy stawiać na internetowe platformy handlowe, czy na coraz bardziej popularne aukcje?
12-07-2010 13:17
Oszczędności Polaków rosną
Z roku na rok pieniędzy na kontach Polaków przybywa. W tym roku w sumie jest ich aż 107 miliardów złotych. Dobra wiadomość. I dziwna w zestawieniu z wysokim bezrobociem i niskimi zarobkami.
26-11-2010 14:52
Reklama product placement – jak się na niej nie przejechać?
Reklama product placement z każdym nowym rokiem zyskuje. Odbiorcy, zmęczeni blokami reklamowymi przestają zwracać na nie uwagę, dlatego product placement w filmach i relacjach TV nabiera nowej mocy.


