|
|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Brynek
Losowe firmy:
Nogowczycka 1, 44-180
Kotulin, województwo śląskie
- Kontakt:
- Tel. 508852248
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Nasza Firma zajmuje się naprawą samochodów osobowych i dostawczych, wszystkich modeli i wszystkich marek. Oferujemy naprawy blacharskie, lakiernicze i mechaniczne.
1000-lecia 21/190, 40-873
Katowice, województwo śląskie
- Kontakt:
- Tel. 602707330
- Tel2: 787411477
- Fax:
Opis firmy: Firma CAR-HEL świadczy całodobową pomoc drogową, działamy szybko i solidnie. Oferujemy konkurencyjne ceny za holowanie i transport pojazdu na terenie Katowic i okolicznych miast jak Ruda(...)
OŁTUSZEWSKIEGO 10, 43-210
Kobiór, województwo śląskie
- Kontakt:
- Tel. 502725745
- Tel2: 322188364
- Fax: 0322188364
Opis firmy: DIAGNOSTYKA I MECHANIKA POJAZDOWA , GEOMETRIA KOŁ, WULKANIZACJA, KLIMATYZACJA, ELEKTRONIKA , POMOC DROGOWA 24H , Pełny zakres usług: wejdz na stone motokoz.
Artykuły:
19-10-2010 10:03
Nowa metoda leczenia stwardnienia rozsianego
Stwardnienie rozsiane jest przewlekłą chorobą, która ostatecznie prowadzi do inwalidztwa. Atakuje głównie dosyć młode osoby. Polscy naukowcy opracowali nową, nieinwazyjną metodę jej leczenia.
15-06-2010 15:17
Xbox schudł
Na zwołanej podczas targów E3 konferencji prasowej Don Mattrick z Microsoftu zaprezentował nową wersję konsoli Xbox 360. Jest to wersja slim, z podrasowaną estetyką i ergonomią.
14-10-2010 11:46
Elektroniczne myto od 2011 roku
Generalna Dyrekcja Krajowych Dróg i Autostrad zapowiada, że jeszcze w październiku podpisze umowę z firmą Kapsch, która zbuduje w Polsce Elektroniczny System Poboru Opłat.
15-09-2010 10:46
Coraz mniej Polaków ufa OFE
Otwarte Fundusze Emerytalne miały być rozwiązaniem problemu niewydolnego systemu emerytalnego. Tymczasem aktualnie niemal połowa Polaków ocenia je negatywnie.
26-11-2010 14:52
Reklama product placement – jak się na niej nie przejechać?
Reklama product placement z każdym nowym rokiem zyskuje. Odbiorcy, zmęczeni blokami reklamowymi przestają zwracać na nie uwagę, dlatego product placement w filmach i relacjach TV nabiera nowej mocy.


