|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Bierzwienna Krótka
Losowe firmy:
Kaliska 54, 63-308
Gizałki, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 503694634
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Jesteśmy firmą oferującą usługi sprzedaży remontów i naprawy pomp działającą min. w przemyśle energetycznym, chemicznym, spożywczym, papierniczym oraz w ochronie środowiska i budownictwie.
Swarzędz ul.Skryta 8, 62-020
Poznań, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 616514321
- Tel2: 607385306
- Fax: 061 651 43 91
Opis firmy: "GAMA" POMPY I SYSTEMY POMPOWE Spółka Jawna specjalizuje się w sprzedaży pomp i systemów pompowych od 1991r.
Knapowskiego 5, 60-126
Poznań, województwo wielkopolskie
- Kontakt:
- Tel. 618667900
- Tel2: 618667901
- Fax:
Opis firmy: Sprzedzaż Naprawa Pomp Kilkunastoletnie doświadczenie w branży pomp pozwala nam obecnie na współpracę zarówno z uznanymi na świecie producentami pomp i systemów pompowych, jak i z ogromną(...)
Artykuły:
18-06-2010 12:45
Asylum - informacja prasowa

Otrzymaliśmy informację prasową odnośnie filmu 5D Asylum. Uzupełnia ona poprzedni artykuł.Zobacz zwiastun pierwszego polskiego filmu 5DDzięki współpracy studia Virtual Magic z firmami Budgast S.C. i
17-06-2010 12:53
Mac mini jeszcze bardziej mini

Fani malutkiego komputera osobistego firmy Apple mogą już zacierać ręce. W sprzedaży pojawiła się nowa wersja Mac mini o dwa razy większej wydajności w porównaniu z poprzednią generacją.
10-09-2010 13:55
Akupunktura u kosmetyczki działa jak botoks?

Wyspecjalizowane gabinety kosmetyki estetycznej w swojej ofercie mają zabiegi akupunktury. Isnieje przekonanie, że w ten sposób, bez wprowadzania środków chemicznych można pozbyć się zmarszczek.
05-11-2010 10:44
Koniec plagiatów na uczelniach?

W Bydgoszczy odbyła się ogólnopolska konferencja naukowców pracujących na uniwersytetach w kraju. Wnioski, które ją zakończyły, można uznać za przełomowe.
26-11-2010 14:52
Reklama product placement – jak się na niej nie przejechać?

Reklama product placement z każdym nowym rokiem zyskuje. Odbiorcy, zmęczeni blokami reklamowymi przestają zwracać na nie uwagę, dlatego product placement w filmach i relacjach TV nabiera nowej mocy.