|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Barwałd Dolny
Losowe firmy:
Kościuszki 18, 33-300
Nowy Sącz, województwo małopolskie
- Kontakt:
- Tel. 570790870
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Jesteśmy nową, nietuzinkową restauracją w Nowym Sączu. Tematem głównym wystroju wnętrza są palety. Meble oraz dekoracje z palet wykonaliśmy własnoręcznie. Jest to miejsce tworzone z pasją.
Grodzka 21, 31-006
Kraków, województwo małopolskie
- Kontakt:
- Tel. 124219294
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Oferujemy smakowite dania przygotowane według tradycyjnych, starych receptur od pysznej mięsnej solanki z oliwkami, żurku z chrzanem i kiełbaską, wyśmienitego barszczyku, przez kotleciki po(...)
Ciche 430, 34-407
Ciche, województwo małopolskie
- Kontakt:
- Tel. 184475180
- Tel2:
- Fax: 0048 18 2658408
Opis firmy: "Gazdówka u Zająca" mieści się w wyremontowanym starym typowym budynku, którego wewnętrzny wystrój odzwierciedla budownictwo typowej gazdówki góralskiej np. zobaczymy różne dawne narzędzia rolnicze.
Artykuły:
22-09-2010 15:47
Wycieczki zagraniczne będą droższe

Niedawne zmiany w ustawie o usługach turystycznych zmuszą biura podróży do podniesienia cen wycieczek zagranicznych. Już teraz wiadomo, że przyszłoroczne wakacje będą droższe.
21-09-2010 10:35
Picie mleka dobre na odchudzanie

O piciu mleka krążą różne opinie. Jedni twierdzą, że jest bardzo zdrowe, inni, że powoli zabija, są też opinie mówiące, iż dorosłe osoby go nie trawią. Teraz pojawiła się kolejna wersja.
05-07-2010 15:36
Dieta zgodna z grupą krwi - czyli co chce jeść Twoje ciało?

Przechodząc na dietę myślimy głównie o tym, ile powinniśmy zrzucić kilogramów. W głowie powstają wizje, jak będziemy wkrótce wyglądali. Ale czy nasze ciało będzie przy tym naprawdę szczęśliwe?
31-08-2010 11:22
Diaspora vs. Facebook

Na rynku social media zapowiadają się spore zmiany. Pojawi się konkurencja dla najpopularniejszego obecnie portalu społecznościowego. Diaspora ma być "anty-Facebookiem".
07-12-2010 12:23
Celebryta w reklamie

Specjalistom od marketingu często wydaje się, że wystarczy umieścić w reklamie znaną osobistość medialną, a sukces jest gwarantowany. Jednak nie zawsze tak jest.