|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Stryszawa
Losowe firmy:
Walerego Sławka 45a, 30-633
Kraków, województwo małopolskie
- Kontakt:
- Tel. 126551515
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Firma Car Service Sp. z o.o świadczy usługi motoryzacyjne takie jak: ręczne mycie samochodu, polerowanie lakieru samochodu, przygotowanie samochodów do sprzedaży, pranie tapicerki samochodowej, a(...)
Zacisze 1, 32-020
Wieliczka, województwo małopolskie
- Kontakt:
- Tel. 518270556
- Tel2: 606213631
- Fax:
Opis firmy: Tech-Auto Diagnostyka komputerowa samochodów wszystkich marek,Kasowanie błędów, obsługa klimatyzacji z odgrzybianiem ozonowym.
Korzeniaka 10, 30-298
Kraków, województwo małopolskie
- Kontakt:
- Tel. 126238498
- Tel2: 509101211
- Fax:
Opis firmy: Wykaz niektórych usług warsztatu: Naprawy ogólne Naprawa zawieszeń i układu kierowniczego Naprawa układów hamulcowych Naprawa silników Naprawa układów napędowych Naprawa układów(...)
Artykuły:
21-05-2010 08:39
Lotnictwo w kryzysie - Islandia zaprasza!
Władze Islandii spodziewają się w tym sezonie tłumów turystów, którzy przybędą do ich kraju podziwiać wulkan Eyjafjallajoekull - aktualną przyczynę sporych strat finansowych całej branży lotniczej!
24-09-2010 11:47
Śmiertelnie trujące grzyby – jak je poznać?
Coraz częściej dochodzi w Polsce do śmiertelnych zatruć grzybami! Jak obronić się przed trucizną i zbierać grzyby smaczne, zdrowe i przede wszystkim niezagrażające naszemu życiu?
18-11-2010 10:26
Moda na suplementy diety
Z jednej strony coraz bardziej martwimy się o nasze zdrowie, z drugiej niewiele chcemy dla niego zrobić. Zdrową dietę i codzienną porcję ruchu próbujemy zastąpić suplementami.
26-05-2010 14:23
Szersze strefy ekonomiczne Łodzi i Tarnobrzegu!
Pozytywne wiadomości dla polskiej gospodarki na szczeblu regionalnym – strefy ekonomiczne w Łodzi i Tarnobrzegu powiększają swoją powierzchnię i zyskują nowych inwestorów. Duże brawa dla tych miast!
19-07-2010 10:55
Prawa konsumenta w telemarketingu
Sprzedaż internetowa i telemarkerting kwitną. Szybko zyskują klientów, często jednak wykorzystując ich naiwność i nieznajomość przysługujących im praw.