|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Kiełpino
Losowe firmy:
Świętokrzyska 69, 80-180
Gdańsk, województwo pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 509949556
- Tel2: 583099763
- Fax: +48583099763
Opis firmy: IK STUDIO jest profesjonalną firmą, która od samego początku działalności zajmuje się aranżacją, wykonaniem i wyposażeniem wnętrz.
Mjr. Bojana 9, 84-207
Bojano, województwo pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 609128136
- Tel2: 586762074
- Fax: 58 676 20 74
Opis firmy: Firma Dobry Styl zajmuje się produkcją i sprzedażą mebli na zamówienie oraz mebli na wymiar. Proponujemy Państwu szeroką ofertę mebli wykonanych w dobrym stylu, zarówno pod względem(...)
17/5, 82-520
Klecewo, województwo pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 552613673
- Tel2: 661295883
- Fax:
Opis firmy: Nasza firma zajmuje sie cyklinowaniem uzupełnianiem ubytków podłogi i listew; zakładaniem lakierowaniem i renowacją starych malowanych lub lakierowanych podłóg ,parkietów i schodów.
Artykuły:
04-11-2010 08:52
Chrapanie groźne dla zdrowia

Chrapanie może być przyczyną poważnych powikłań. Jeśli jest na tyle silne, że powoduje bezdechy, z czasem bardzo osłabi nasz organizm oraz niekorzystnie odbije się na zdrowiu.
30-09-2010 09:39
Teatr KTO rusza na podbój Korei Południowej!

Polscy artyści z Teatru KTO już wkrótce zaprezentują się szerokiej publiczności i to w całkiem innym kręgu kulturowym. Z przedstawieniem "Quixotage" ruszają do Korei Południowej!
23-07-2010 13:01
Zmiany w Otwartych Funduszach Emerytalnych

Powraca temat emerytur. Tym razem w kwestii Otwartych Funduszy Emerytalnych. Ministerstwo Pracy przedstawiło projekt nowelizacji ustawy o emeryturach kapitałowych.
26-10-2010 11:02
Koniec bezzwrotnych dotacji na założenie firmy

Program Operacyjny Kapitał Ludzki umożliwia młodym przedsiębiorcom założenie firmy. Zaakceptowane projekty są wspierane bezzwrotnym grantem. KE planuje ich likwidację.
09-09-2010 14:11
Reklama inaczej – pomysły na reklamę firmy

Reklama niestandardowa w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 8%. I choć media gratulują, to mierzenie rzeczywistej efektywności tego rodzaju promocji firm jest trudne, a często wręcz nie możliwe.