|
|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Dobrcz
Losowe firmy:
Pl.Kościeleckich 8, 85-450
Bydgoszcz, województwo kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 502900021
- Tel2:
- Fax:
Opis firmy: Szkoła jazdy ELKRYS Bydgoszcz, to stosunkowo młody ośrodek szkolenia kierowców, ale przez to ceniący sobie każdego klienta.
Bratkowa 28, 86-320
Łasin, województwo kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 600663595
- Tel2: 785119785
- Fax:
Opis firmy: OSK Marko prawa jazdy kat. A, A1, A2, AM, B1, B, T, C, C+E, B+E, D -kursy uzupełniające -szkolenia dodatkowe -szkolenia okresowe -kwalifikacja wstępna i przyśpieszona -kurs operatora(...)

Kossaka 72, 85-307
Bydgoszcz, województwo kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
- Tel. 523486488
- Tel2: 509683362
- Fax:
Opis firmy: Szkoła Jazdy „JAN” została założona w 1998r. Od samego początku biuro, sala wykładowa i plac manewrowy znajdują się w tym samym miejscu, przy ulicy Kossaka 72 .
Artykuły:
03-12-2010 15:26
Diety niebezpieczne dla zdrowia
"Jesteś tym, co jesz" mówi stare powiedzenie. Dlatego w poszukiwaniu długiej młodości i świetnego zdrowia zwracamy się ku cudownym dietom. Ich działanie może być odwrotne od zamierzonego.
11-08-2010 15:08
Pracodawca zapłaci za Twoje okulary
Jeśli spędzasz przy komputerze przynajmniej połowę czasu pracy, a Twój wzrok nie jest najlepszy - powinieneś nosić okulary korekcyjne. Część ich kosztu poniesie pracodawca.
21-05-2010 12:24
Turystyka w opałach. Najpierw wulkan, teraz pogoda
Badania Instytutu Turystki wskazują na drastyczny spadek wyjazdów Polaków za granicę oraz zmniejszenie liczby obcokrajowców odwiedzających Polskę w ostatnim czasie.
30-09-2010 09:15
7 października premiera odnalezionych tekstów Leszka Kołakowskiego!
Już 7 października w księgarniach ukaże się książka „Herezja” Leszka Kołakowskiego. To wyjątkowy zbiór wykładów Kołakowskiego z 1982 i 1983 roku. To warto przeczytać!
06-07-2010 13:40
Modne szkolenia z reklamy i marketingu dla firm
Coraz więcej firm organizuje dla swoich pracowników profesjonalne szkolenia z zakresu reklamy i marketingu. Po części decyduje o tym moda, po części rzeczywiste potrzeby zmieniającego się rynku.


