|
|
||
- Strona główna
- Wszystkie kategorie
- Lista firm w lokalizacji: Bolechowice
Losowe firmy:
Ludwika Solskiego 15, 32-800
Brzesko, województwo małopolskie
- Kontakt:
- Tel. 146868288
- Tel2: 783994241
- Fax: +48146863015
Opis firmy: Firma "S.C.-BUD" powstała w 1999 roku. Wykonuje roboty remontowo-budowlane, brukarskie, wykończenia wnętrz, elewacje termoizolacyjne. Usługi koparko-ładowarkami (roboty ziemne).
Henryka Sienkiewicza 42, 38-300
Gorlice, województwo małopolskie
- Kontakt:
- Tel. 183526750
- Tel2:
- Fax: +48 18 35 26 750
Opis firmy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Budimet" Sp. z o.o. powstało w 1990 roku. Firma zajmuje się działalnością w zakresie: - handel materiałami budowlanymi (cement, wapno, kruszywa, okna Fakro)(...)
Królowej Jadwigi 192, 30-212
Kraków, województwo małopolskie
- Kontakt:
- Tel. 122960612
- Tel2:
- Fax: +48 12 296 06 13
Opis firmy: Misją firmy jest tworzenie najlepszych produktów dla potrzeb specjalistycznego rynku budowlanego oraz udział w budowaniu infrastruktury komunikacyjnej i przemysłowej Polski i krajów Unii Europejskiej.
Artykuły:
16-08-2010 09:19
Fotografia nieruchomości - na tym można zarobić!
Mówi się, że aby coś sprzedać, trzeba temu nadać wygląd. I niezaprzeczalnie coś w tym jest. Osoby sprzedające mieszkania coraz chętniej zatrudniają profesjonalnych fotografów architektury.
15-09-2010 10:30
Becikowe może zniknąć
Becikowe i ulgi podatkowe na dzieci zostały ustanowione w ramach polityki prorodzinnej. Miało zachęcić obywteli do powiększania rodzin, by zapobiec spadkom demograficznym.
25-06-2010 08:43
Telefon komórkowy a zdrowie
Od dłuższego czasu poruszany jest temat wpływu telefonów komórkowych na zdrowie. Oprócz badań wprowadzane są rozwiązania legislacyjne regulujące ten problem.
24-11-2010 13:17
Leki w składzie dopalaczy
Od 2 października 2010 roku, czyli od dnia zaplompowania sklepów z dopalaczami, kilka ośrodków w Polsce bada skład substancji w nich sprzedawanych. Okazuje się, że dopalacze są nafaszerowane chemią.
07-12-2010 12:23
Celebryta w reklamie
Specjalistom od marketingu często wydaje się, że wystarczy umieścić w reklamie znaną osobistość medialną, a sukces jest gwarantowany. Jednak nie zawsze tak jest.


